מחלקת דיני עבודה במשרד מספקת מגוון שירותים משפטיים במשפט העבודה הפרטי, הקיבוצי, המנהלי והמשמעתי תוך הגנה על האינטרסים של לקוחותינו והתאמת הייעוץ להלכות המשתנות בבית הדין לעבודה.

אנו מתמחים בליווי לקוחותינו לערכאות השיפוטיות בבית הדין האזורי לעבודה ובבית הדין הארצי לעבודה ואמונים על ייצוג מסור, מקצועי וברמה הגבוהה ביותר וזאת החל מהכנת חוות דעת של הערכת הסיכון בהליך, דרך הכנת כתבי בי-דין ובקשות מקדמות ועבור לייצוג הלקוחות בדיונים, בהכנתם לחקירות נגדיות ובניהול חקירות נגדיות. אנו מתמחים גם בייצוג לקוחותינו בניהול הליכי מו"מ לחתימה על הסכם פשרה, בהליכי גישור ובוררות מחוץ לכתלי בית המשפט.
אנו מומחים בליווי בהליכי שימוע ובהליכים משמעתיים בבתי דין למשמעת, כאשר למנהלת המחלקה מומחיות מיוחדת בהליכים אלה ומאמריה בתחום מצוטטים רבות בפסיקה של בתי הדין לעבודה. מנהלת המחלקה משמשת תובעת משמעתית באוניברסיטה העברית והיא בעלת ניסיון הן בייצוג מעסיקים והן בליווי עובדים בהליכים משמעתיים בטריבונלים שונים בשירות המדינה.
אנו מספקים ללקוחותינו שירותים נרחבים של כתיבה, עריכה ועדכון של חוזי עבודה פרטיים, לרבות חוזי בכירים, חוזים של קבלני כוח אדם, עובדי קבלן, ספקי שירותים, פרילנסרים וכו'. בנוסף אנו מספקים שירותים של מו"מ עד לחתימה/עדכון של הסכמים קיבוציים, הסכמי פרישה, הסכמי הבראה, הסדרים או נספחים להסכמים קיבוציים מפעליים מיוחדים במקומות עבודה גדולים.
במסגרת עבודתנו השוטפת מול לקוחותינו העסקיים אנו מספקים תשובות ופתרונות מידיים לכל בעיה המתעוררת בהתנהלות המעסיק מול עובדים, תוך זמינות מרבית בטלפון, בטלפון הנייד ובמייל ושומרים על קשר הדוק עם הגורמים האמונים על ההון האנושי. במסגרת זו אנו מספקים מענה שוטף בשורה של תחומים ובהם: חוקי המגן, הליכי שימוע לפני פיטורים, הטרדה מינית, הגנת הפרטיות, איסור הפליה, פיקוח על עובדי קבלן, התאגדות עובדים, ועוד.
המחלקה לדיני עבודה מספקת שירותים של יצירה, עריכה ותיקון קודס כללי מדיניות לעובדים, תוך התאמתו למאפיינים של התאגיד על מבנהו הארגוני, קהילת עובדיו, הסביבה הארגונית והמטרות העסקיות. יצירת הנהלים מתבצעת בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ותוך בחינת הדין והרגולציה החלים על הארגון והערכת מידת החשיפה של הארגון לסיכונים המשפטים, הכלכליים והתדמיתיים העומדים לפתחו.

צרו קשר עם המחלקה

לחצו ליצירת קשר

מאמרים רלוונטים