מחלקת דיני רשויות מקומיות, מספקת ללקוחות המשרד שירותים משפטיים רחבים ומקיפים מול רשויות מקומיות. כמעט ואין היום בנמצא פעילות, בין אם פעילות עסקית, ציבורית או פרטית, שאינה כוללת בחובה היבטים מוניציפאליים הכרוכים בקשר מתמשך וארוך טווח עם רשות מקומית אחת או יותר.

טיפול וניהול ברמה מקצועית גבוהה, בנחרצות ובנחישות, על בסיס של ניסיון והיכרות מקרוב עם הרשויות וצורת עבודתן, חוסכים ללקוחותינו כסף רב, מסייעים להם להשיג את המטרות והיעדים שעומדים לנגד עיניהם ביעילות ובמהירות. 

השותף העומד בראש המחלקה, עו"ד כפיר יפת, הנו בעל מומחיות רבה וניסיון עשיר בלווי ובמתן ייעוץ שוטף לגופים ציבוריים ופרטיים בדיני רשויות מקומיות, ובייצוג לקוחות נגד רשויות מקומיות הן בבתי משפט אזרחיים ומינהליים והן בוועדות הערר השונות.

המחלקה מטפלת בהגשת תביעות ייצוגיות מורכבות וייחודיות נגד רשויות מקומיות. 

צורת העבודה של המחלקה מתאפיינת בדייקנות, יסודיות, יצירתיות, חדשנות וחתירה מתמדת קדימה להשגת התוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח ביעילות המרבית ובמהירות האפשרית.

להלן השירותים המשפטיים העיקריים הניתנים על ידי המחלקה:

לווי וייעוץ שוטף בהגשת הצעות למכרזים ובכל הכרוך בכך (בחינת חוקיות תנאי המכרז וסבירותם, השתתפות בהליכים מקדמיים, פרשנות מסמכי המכרז וכדו'); ניהול הליכים משפטיים בנוגע להליך המכרז ולתוצאותיו.
ארנונה, אגרות והיטלים, היטל השבחה, הגשת תובענות ייצוגיות נגד רשויות מקומיות.
ניהול הליכים משפטיים נגד רשויות מקומית בכל הנוגע להפקעה של מקרקעין, בהיבט של חוקיות ההפקעה ותקינות הליך ההפקעה, ובהיבט של תביעת פיצוי כספי בגין ההפקעה.
תביעות לפיצויים בגין פגיעה מתכנית לפי סעיף 197 לחוק התכנון והבנייה.

צרו קשר עם המחלקה

לחצו ליצירת קשר

מאמרים רלוונטים

תזכורת חשובה לכל מי שהופקעו ממנו מקרקעין וטרם הגיש תביעת פיצויים בגין ההפקעה

פברואר 6th, 2016|0 Comments

לפני כ-3 שנים, בתאריך 21.3.2013, פורסם פסק דין חשוב ומכונן של בית המשפט העליון בסוגיית ההתיישנות של תביעות בגין פיצויי הפקעה. פסק הדין ניתן במסגרת דיון נוסף ובהרכב מורחב של 7 שופטים . בין שופטי [...]